woensdag 30 mei 2012

My life....

Dit weekend was ik op kamp in Brabant!
Het thema van het kamp van Disney en we hebben ons prima vermaakt met het heerlijke zonnetje dat van het weekend continue scheen.
Hier een paar foto's...



Vriendje en ik 

Hier zijn we nog wel een beetje witjes zeg!!
 Dit hadden we niet geregeld......


De bonte avond met het thema Disney!

Ik was als Belle alleen was de jurk iets anders....


Ik deed de Jasmine act ... namelijk buikdansen!!
Ik was ontzettend zenuwachtig maar volgens mij ging het best goed.


Verder wil ik jullie nog iets meedelen .....

Ik ga donderdag middag voor 5 maanden op stage in Port Zelande.
Dat is een camping/bungalow park in Ouddorp.
Omdat het vanaf mijn woonplaats veels te ver reizen is blijf ik daar intern wonen in een stagehuis op het bungalowpark en mijn echte stageplek is achter de receptie van de camping ,daar ga ik de 'frontoffice' doen.
Ik ben echt heel erg benieuwd wat me te wachten staat, maar ik vind het ook wel weer heel erg spannend! Ik hoop dat jullie dan ook begrijpen dat ik waarschijnlijk niet zoveel op mijn blog te vinden ben! Jammer genoeg!!
Ik ga er wel gewoon mee door want ik vind het juist ontzettend leuk en het lijkt me onwijs leuk om mijn blog een beetje meer bekender te maken...

Inieder geval houd ik jullie zeker op de hoogte over mijn avonturen in Port Zelande!!

2 opmerkingen:

  1. Wow wat leuk :D Lijkt me zo gezellig om een keer zo iets mee te maken, zo een disney kamp. Super leuk en wat zag je er prachtig uit in die jurk! En wat spannend van je stage! Ik hoop dat het een hele leuke tijd word ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit, en wat super dat je 5 maanden dat gaat doen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!