dinsdag 22 mei 2012

Outfit; flowers and red hair

Wat een heerlijk weer!!
Prachtig weer om weer een leuke jurk aan te trekken.
Vandaag heb ik mijn haar weer geverfd, ik blijf ermee bezig.
Ik had het ongeveer 3 a 4 weken geleden geverfd maar mijn uitgroei was al meer dan een centimeter en als ik ergens een hekel aan heb.. is dat uitgroei!

Jurk H&M/spijkerjasje Zara/ riempje Primark/ Ketting Six/ madeliefjes krans Claire's

 





Wat vinden jullie van dit outfit?
En natuurlijk van mijn nieuwe haarkleur?

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooi haar! Erg mooi gedaan met die bloemen ^^ Die laatste foto is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Wat heb je een gave haarkleur!
    Ik ga je volgen.

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, en mooi haarkleurtje heb je weer. Jammer dat het zo'n werk is.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!