maandag 7 mei 2012

England foto's part 1

Jammer genoeg ben ik weer terug van een geweldig weekje England!!
Om precies te zijn zaten wij in de 'provincie/graafschap' Wiltshire en ons huisje stond ik het kleine plaatsje Sutton Mandeville.
Het was een super leuke week, niet het aller beste weer maar ja dat verwacht je ook niet echt in England.
Hier alvast het eerste deel van de foto's..
Ik heb er zo'n 570 gemaakt en natuurlijk kon ik echt niet uitsorteren welke ik op mijn blog wou laten zien dus veel kijk plezier!

Het huisje! gelegen tussen de velden met lammetjes en gele bloemen



Misschien luguber , maar ik hou echt van die oude graven.. lekker spooky!



Met mijn vriend in een groot natuurgebied vol met wilde paarden,ezels en koeien.


Ritje naar de zee !




Smile!!

 Zo schattig al die kleine lammetjes!
 Samen met mijn vriend wandelen over de heuvels en tussen de lammetjes..




Een ontzettend oud 'Harry Potter' plaatsje genaamd Lacock!
In dit plaatsje zijn meerdere scene's gefilmd en ook in het kasteel die je in de foto's




Typisch Engels allemaal!


Morgen post ik de rest!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, ik wil er ook zo graag heen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's ^^! Ik wil later in Engeland gaan wonen <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs mooie foto's!
    Ziet er echt onwijs super schattig uit!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!