woensdag 9 mei 2012

Foto's England deel 2

Hier is het 2de deel van de foto's van een weekje England:

We zijn toch niet in Nederland?


Bath! een prachtige plaats vol met oude badhuizen en mooie gebouwen.

Kennen jullie de film 'The Duchess'? het is een geweldige film waar dit ook in voor komt!
De onderste 2 foto's heb ik gemaakt , de 2 anderen komen uit de film.


Het zonnetje schijnt!

Een Alice in Wonderland thee room !!! Hoe geweldig??




Het landschap: heuvelig, met allemaal gele bloemen!



Want to live here!




3 a 4 kilometer wandelen door de tuinen van een super mooi paleis





Een uil! super gaaf gemaakt....



Zoals je wel ziet is dit een ontzettend oud straatje, het straatje word ook veel gebruikt voor films!





Elke dag een Engels ontbijt bestaande uit : Bacon,witte bonen in tomatensaus,ei en toast.


 

Het interieur van Longleat house!



Longleat house nog steeds bewoond door de 7de markies van Bath! 
Je zou hier maar wonen zeg!!
 En toen moesten we weer naar huis, ik lach wel op deze foto... maar eigenlijk vond ik het helemaal niet leuk!
Dag England
Tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, wat moet het fijn zijn geweest daar! Afgelopen week keek ik The Duchess nog, een erg mooie film!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW! die foto met dat paleis is dlkfjowekjfd mooi!!!!

    Ik volg je, je foto's zijn te geweldig!

    lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!