donderdag 24 mei 2012

if fairytales where true....

Als sprookjes echt bestonden....

 Woonde ik in dit land!
Het liefste in Hogwarts maar eigenlijk ook in Wonderland en Narnia ...
Did I live in this country!
Hogwarts or Wonderland or Narnia ( can't choose) !?


Zou mijn bed er zo uit zien....
My bed would be like this...
 Dan zou dit mijn huis interieur zijn...
Then this would be my home interior...


Dan zou Aslan mijn huisdier zijn...
Then Aslan would be my pet...

Dan zullen zij mijn beste vrienden zijn...
Then they would be my best friends..


 Dan zou ik elke dag een bloemenkrans dragen...
Then I would where a flowercrown everyday...


Dan zou dit mijn natuurlijke haarkleur zijn....
Then this would be my nature haircolour...

Dan  zou mijn kleding kast er zo uitzien...
Then my closet will look like this...

Dan zou ik de deur van mijn huis openmaken met dit slot...
Then I will open the door of my house with this locket...

 Dan zou ik elke dag een High Tea houden...
Then I will High Tea every day...
 Dan zal ik elke dag een rondje lopen en terug komen met zo'n bos bloemen..
Then I would go for a walk everyday and come back with a bunch of flowers like this..


6 opmerkingen:

  1. wow Ik houd van deze post!! :D Zo leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie inspiratiepost! Het plaatje met het rode haar is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke post!
    elkaar volgen via GFC &bloglovin'? xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie plaatjes! Ik zou dat ook allemaal wel willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRachtig, ik wou dat ik zo kon wonen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!