woensdag 6 april 2011

I don't shop because I need something, I just shop for shopping's sake

De helft van deze aankopen heb ik gister gescoord..... en de andere helft is van de primark waar ik vanochtend nog even in ben gerend!
Het haarbandje hieronder heb ik trouwens gekocht voor bij mn elfenkostuum @ fantasyfair



Haarband 3.50 Primark

Ring 3.00 primark

Ketting kop en schotel claires SALE  1.00

Oorbellen veer 3.00 Primark



assepoester ketting claires SALE 2.00
Broche j'aime le chocolat claire's SALE  2.00

Masker voor eindegala ! feestwinkel@Dordrecht 9.00


9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke accessoires! Ben vooral verliefd op je oorbellen, assepoester ketting en ring! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely purchases!!love the mask and the ring

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohmygosh wat mooooi! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je lieve reactie :D

    Waaauw die pauwenoorbellen en die haarband, prachtig! Nu moet ik naar de primark xD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh de oorbellen
    en het masker is ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Prachtig allemaal, helemaal die eerste haarband!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjaaan, Echt zulke leuke dingen!
    en wauw je masker is echt gaaaf ♥__♥
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes!
    Je ring vind ik echt mooi :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog ! enn die oorbellen prachtig ! :)

    http://cloeshir.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!