dinsdag 26 april 2011

Red riding hood!!

Gister ben ik naar the Red Riding Hood geweest!!..
En echt ...het is een fantastische film!
In het begin las ik slechte reactie's over de film maar ik vind hem zeker de moeite waard..
De film is heel romantisch maar hij is ook heel spannend, je zit er helemaal in.
De muziek is super, de crew is GEWELDIG en de plek waar het z
ich afspeelt is ook helemaal geweldig...
Dus als je een beetje twilight/fantasy of sprookjes fan bent ...
Ga er naar toe!!

Plot:
Valerie moet kiezen tussen twee mannen. Ze is verliefd op de sombere buitenstaander Peter, maar haar ouders hebben een huwelijk voor haar gearrangeerd met de rijke Henry. Valerie en Peter zijn niet bereid elkaar los te laten en willen samen weglopen. Maar dan horen ze dat Valerie's oudere zus is gedood door een weerwolf die in het donkere woud rondom hun dorp ronddoolt. De dorpsbewoners zoeken naar bloedwraak en roepen de hulp in van de befaamde weerwolfjager, dominee Solomon, om hen te helpen de wolf te doden. Terwijl met elke maan het dodental stijgt, begint Valerie te vermoeden dat de weerwolf iemand is waarvan zij houdt.



  
Zijn jullie al geweest?
Of zijn jullie nog van plan om te gaan??

4 opmerkingen:

  1. oh lijkt me zo leuk

    ze zijn idd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou totaal niet van zulke films, maar volgensmij krijg je er wel heeel erg veel inspiratie van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha jaa, daar ben ik heengeweest. Toen we in Londen waren met school. Was heel moe dus ben af en toe een beetje in slaap gevallen, oeps. Maar heb het verhaal wel kunnen volgen, en het was een leuke film! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!