dinsdag 26 april 2011

De allermooiste klassieke stukjes.....

Omdat ik het heerlijk vind om weg te zwijmelen bij een mooi klassiek nummer post ik hier mijn favoriete nummers :)
Ik weet dat niet iedereen van klassieke muziek houd en ik voel me soms ook echt een enorme bejaarden trut maar ik kan je vertellen .. klassieke muziek is meestal veel mooier ( ookal is die computer gemaakte shit zeker leuk op een feestje of om lekker op los te gaan :D)
Ik zou dus zeggen .. speel ze af en geniet ervan!






En zo kan ik nog HEEEEEEEEEEL lang doorgaan, ik heb wel zo'n 1000 nummers die ik prachtig vind! :)
Welke vinden jullie het mooist??

2 opmerkingen:

  1. zoo mooi!!

    zat net obliviate te luisteren toen ik dit las;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister eigenlijk nooit klassieke muziek, maar ik vind het wel mooi! Ik zat net de hele tijd trouwens Twilight te lezen haha :p

    xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!