woensdag 20 april 2011

Elf fantasyfair ....

Zaterdag was ik op de elf fantasyfair in Haarzuilens ( kasteel de Haar)!
Het was echt helemaal geweldig <3
De hele dag rond lopen ofdat je uit een sprookje komt ....en ik heb mijn ogen uitgekeken daar!!
Je ziet daar echt de raarste dingen lopen...
Het allerleukste moment vond ik dat ik keihard door de speakers van het park 'Harry's Wondrous World' hoorde! ( dat ik het thema lied van het Harry Potter park in Orlando) ... ik had echt het gevoel ofdat ik in Orlando liep ! ('a)
En voor de rest was het super gezellig en er was van alles te doen en te zien!


Mijn outfit:




Het groepje :



Andere prachtige creaties  .....:



gekochte spulletjes:

Zo'n lief spiegeltje!!!

En een mini-elfje als aandenken!

Zijn jullie wel eens naar zo'n fair geweest??
Wel eens van gehoord?
Het is zeker de moeite waard!!! : Meer foto's kan je zien op... http://www.elffantasyimages.com/index.php?view=gallery

3 opmerkingen:

  1. wow je zag er echt super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow this looks like the best thing. what an amazing outfit!

    Helen, X
    http;//areyoudressingupordressingdown.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit lijkt me super leuk! Je ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!