vrijdag 11 mei 2012

mijn 3 favoriete blogs

Ik ben niet iemand die op elke nieuwe post reageer en ik ben ook niet de meest fanatieke blogster maar toch bekijk ik sommige blogs elke dag!
Er zijn veel blogs die ik volg maar die ik toch niet zo erg geweldig vind , sommige hebben af en toe een intressante post en andere springen er tussen uit en bekijk ik elke dag!
Dit zijn de blogs die er bij mij toch wel tussen uit springen!
 Er nog veel meer blogs die ik vaak bekijk en die ik erg leuk vind, maar ik begin eerst maar eens met een top 3 :)

www.nadiaesra.blogspot.com

Deze blog trekt altijd mijn aandacht omdat de blogster een geweldige stijl heeft en ik verschrikkelijk jaloers ben op haar geweldige haar.
Haar stijl : jurkjes,kousen,bloementjes & kant
En dan alles is precies wat ik GEWELDIG vind !
Ze plaatst ook vaak foto's van haar schattige konijntje Melle dus haar blog is zeker de moeite waard om te bekijken!


 www.the-briarrose.blogspot.com

Deze Engelse blogster heeft een geweldig gevoel voor kleding!
Haar stijl is sprookjesachtig en dat straalt ze ook helemaal uit..
Haar vuurrode haar maakt het helemaal af en als ik iets meer lef had gehad , had ik mijn haar het liefst de zelfde kleur geverfd!
Neem zeker een kijkje op haar blog!





www.fashionisaparty.com

Suzanne word volgens mij steeds bekender en bekender en dat door haar grappige,apparte en leuke stijl!
Soms is het niet helemaal naar mijn smaak maar toch blijft ze me wel inspireren en vind ik het bijzonder hoe ze haar kleding combinaties maakt.
Elke keer als er weer een nieuwe post ik sprint ik naar haar blog om een kijkje te nemen!
En ja , ook haar haar is geweldig!!
Het valt me wel op dat mijn favoriete blogs van rood harige zijn haha!




Neem eens een kijkje op hun blog!!

2 opmerkingen:

Dankje wel voor je reactie!!