dinsdag 12 juni 2012

Port Zelande

Hallo allemaal,
Ik het gevoel ofdat ik al heel lang niet meer heb geblogd ookal was m'n laatste post een week geleden.
In mijn vorige post vertelde ik over mijn stage waar ik ondertussen al iets langer als een weekje mee begonnen ben.
Ik loop stage achter de camping receptie van Port Zelande in Ouddorp.
En dat werk houd in : inchecken en uitchecken van mensen, gasten helpen en klachten oplossen enz.
En ik slaap daar met 7 meiden in een bungalowhuisje wat hartstikke gezellig en leuk is!
Ik ben nu heerlijk een weekje vrij dus ik ben alweer lekker thuis....

De haven van Port Zelande!
 Werkkleding !
Uitzicht vanaf het dakterras!

Leerdoel: zelf leren koken!! Dit was al aardig gelukt :)

Mijn kamertje in de bungalow!

1 opmerking:

Dankje wel voor je reactie!!