dinsdag 30 augustus 2011

some new stuff...

Diadeem 3 pound Primark London

Feather earrings 3 pound Primark London

Necklace 2.50 pound Primark London

ThefancyofLondon telephone key ring 1 pound London


Bag 10 pound London Primark


Foxes dress 7 pounds London primark


Diary 20 euros ( book shop)

H&M blazer 29.00
H&M white shirt 9.00
H&M rib pants 20.00


Blouse street one sale 15.00


Cardigan street one sale 17.00


Pumps ( also for my frontoffice study)


I didn't buy a lot in London because I didn't had much space in my suitcase , unfortunatly!!

6 opmerkingen:

  1. Aww dat sleutelhangertje van die telefooncel <333! Die is echt leuk ^^!

    Hahaha Primark =P. Heel misschien ga ik daar morgen met mijn zusje heen ^^! Dan kom ik eindelijk in de beroemde winkel =D!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede aankopen gedaan.... 't was dus zeer de moeite waard dit reisje naar London.

    greotjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sieraden die je bij Primark hebt gekocht vind ik echt allemaal super!! Vraag me af of je die hier in Nederland ook kunt kopen, denk het niet ): Over die filmrolletjes, je kunt ze laten ontwikkelen bij Hema en bij Kruidvat. Zelf heb ik geen ervaring bij het Kruidvat, maar bij de Hema worden de foto's meestal wel mooi ontwikkelt. De kosten zijn wél een tikkeltje hoog.. €7 voor het ontwikkelen alleen al, het rolletje kost ook al €2, ben je voor 25 foto's bijna €10 kwijt ... ): Maar het is natuurlijk wel erg leuk en origineel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie dingen!!

    die agenda is ook echt super leuk!
    en je school pumps :D ze zien er gewoon nog gewoon uit!

    succes op school morgen alvast

    XxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. we love the primarkt.
    ik vind je blazer en je gekleurde akte tas heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!