vrijdag 5 augustus 2011

jaja mijn eerste tag!

Yeaah ik heb mijn eerste tag gekregen Van Saskia haar blog!!
Hartstikke leuk natuurlijk dus dankjewel :)

Er zitten een paar regeltjes bij deze tag en dat zijn namelijk:

- Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
- Schrijf een artikel hierover, beantwoord de volgende vragen.
- Tag 10 mensen van wie je vindt dat ze deze tag verdiend hebben en vertel dit ze.

Ik schrijf deze post in het Nederlands omdat ik dan toch wat beter uit mijn woorden kan komen en meer kan vertellen!.
Laten we maar beginnen.....

1.Favoriete kleur?

Mijn favoriete kleur is denk ik toch wel ........ uhmmm eigenlijk weet ik het niet!
Ik hou toch wel veel van roze dat is wel heel meisjes achtig maar goed voor de duidelijkheid ik vind deze roze het mooist :P
2.Favoriete huisdier?
Dat is zonder te aarzelen mijn allerliefste snoezigste mooiste schattigste kat genaamd Imhotep.
Hij is nu ong. 2 en half jaar oud en het is een geweldige kat!


Sorry ik kan het niet laten dit foto'tje van het te laten zien toen hij nog klein was <3!


3.Favoriete nummer?

Oeww.... dat is een moeilijke!
Op dit moment luister ik vaak Every teadrop is a waterfall van Coldplay.
Dat nummer is echt geweldig, maar ik luister ook veel The resurrection stone van Alexandre Desplat
Dat is een sountrack van de geweldige Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 film <3

4.Welk Parfum draag je?

Op dit moment draag ik vaak pur Désir de PIVOINE van Yves Rocher, die is echt HEERLIJK!
Maar omdat ik elke dag wissel van parfum ( omdat ik het andes niet meer ruik) draag ik ook veel Christina Aquilera by night.

5.Is er iets wat je draagt en altijd bij je past?

Het enigste wat ik altijd draag zijn mijn ringen... dus die passen ook wel bij me!
Verder draag  ik altijd lippenstift , standaard!
Daar sta ik om bekend (A)

'owwjaaa deze schoenen heb ik ook wel erg vaak aan omdat ze lekker zitten en overal bij passen :)
let niet op de rommel op mijn kamer + mn benen ..


6.Wat is je passie?

Eigenlijk heb ik niet echt een passie of iets waar ik heel erg goed in ben.
Er zijn wel veel dingen die ik leuk vind om te doen zoals : bloggen,bezig houden met mode dingetjes,muziek luisteren, Harry Potter zien/lezen/luisteren!!


7. Cadeaus geven of krijgen?

Liever geven.. ik vind het leuker om mensen blij te maken en iets aan hun te geven dan dat ik een cadeautje krijg, dan voel ik me nooit zo op m'n gemak :P

8. Wat is de laatste oogschaduw die je hebt gebruikt?

De laatste oogschaduw die ik heb gebruikt was die licht roze kleur van een 12 kleuren palette.
Verder is het zo'n goedkoop shit oogschaduwen doosje dus het heeft geen merknaam!

9. Wat is je favoriete dag van de week?

Dat is de zaterdag , want dan ben je lekker vrij van school ( nu is het vakantie maargoed) en je kan doen wat je wilt.Tenzij ik moet werken op de zaterdag.. maar dat is maar 1 zaterdag in de maand!!

10. Draag je nagelak?

Op dit moment niet maar ik ga het straks opdoen...
Ik heb allerlei kleurtjes van doorzichtig tot grijs



Nu is het de bedoeling dat ik hem aan 10 mensen doorgeef ....
Dus ik kies 10 mensen waarbij ik het meeste op de blogs kijk!
Ik begin met:


Als je naam hiertussen staat hoef je natuurlijk niet persee deze tag op je blog te zetten, als je het niet doet moet je dit maar zien als reclame (a) !

4 opmerkingen:

  1. Leuke tag, toffe foto's!

    Dank je voor je reactie! Wij volgen jou ook hoor :-)!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaauw die soundtrack van hp is prachtig, die had ik nog niet gevonden op youtube! die ga ik onthouden! en ik vind de schoentje die je hebt super! en mooie kamer trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de tag! Ik heb 'm ''helaas'' al gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOOOW!! your room is so beautiful, like a fairys' or princess' bedroom <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!