vrijdag 3 februari 2012

White world...

Outfit of today:
Schoenen Primark/ rokje Berscka/shirt River Island/ Ketting antiekwinkel/koffertje Primark

Eindelijk heb ik mijn tatoeage aan kunnen passen!!!
In oktober had ik een veertje op mijn pols gezet die toch niet helemaal werd zoals ik wou.
In het begin leek het nog wel ergens op maar hoe lichter hij werd hoe lelijker...
Ik wou van het 'veertje'dat er op zat een echt veertje gaan maken en dit is het resultaat!
Beter he?
Hopelijk vragen mensen nu niet meer wat voor een vlek ik op mijn pols heb!..
Eigenlijk is er gewoon een hele nieuwe tatoeage over heen gezet en ik ben erg blij met dit nieuwe resultaat.
Wat vinden jullie ervan?


Uitzicht vanuit mijn kamer...




6 opmerkingen:

  1. Schattige outfit met die bloemetjes en je tatoeage is erg leuk geworden! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit, heerlijk dat gebloemde shirtje :) je tatoeage is echt heel mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja je tattoo lijkt nu veel meer op een veertje =P! Zit er nog een verhaal achter waarom je het veertje liet zetten of deed je het voor de lol =]?? Leuke foto's <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i love your tatooo ! and your room looks so cute .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi!! wooow!! >< really nice blog!n,n
    I like this post! (: pretty photos!! :D
    Psss...
    I started a blog about photos taken by me
    and i hope you can check it , and if you like
    it follow me and comment n,n
    Thanks!! :D♥
    Have a nice day! C:
    http://thehiddenroots.blogspot.com/
    http://thehiddenroots.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeel toffe tattoo! Een veertje is echt mooi om te laten tatoeëren vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!