dinsdag 28 februari 2012

Life is to short to waste it.....

Dit weekend was ik heerlijk een paar dagen weg met mijn vriend en zijn gezin.
We gingen naar het Vennebos van Landal en we zaten in een leuk huisje in het bos, heerlijk om er even tussen uit te gaan. We hebben lekker gewandeld,gezwommen gegeten enz.
Hier een klein kijkje in mijn weekend:


Openhaard in een mooi restaurand


Op de kinderboerderij





Vriendjelief in het bos



Even lekker gekke bekken trekken!




En als aflsluiten een potje bowlen en lekker eten !
Jammer dat zulke leuke weekendjes altijd zo snel gaan....

All photo's are made by me
Edited with
http://pixlr.com/o-matic/

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben vroeger ook bij het Vennebos geweest =P. Toen was ik echt piepklein haha ^^! Er zitten trouwens echt mooie foto's bij =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekend. En met vriendlief is het altijd leuk!
    Leuke foto's ook
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!