zondag 27 februari 2011

Favorite movie..

Sorry maar ik switch even over in het nederlands, dat gaat toch iets gemakkelijker :)
Mijn favoriete film? okeee dat is best een moeilijke keus want er zijn zo veel geweldige films...
Gister had ik voor het eerst 'Alice in Wonderland' gekeken ! echt een fantastische film zeg.
Iedereen zei dat er niks aan was maar ik vond hem inieder geval GEWELDIG!...
Maar dan nu mijn keuze:
Oke, die keuze kan ik dus niet maken ........dus ik ga voor 3 van mijn favoriete films.
Normaal zou ik gelijk voor Harry Potter gaan maar nu doe ik eens wat anders!..

 
Favoriete film 1:
dat is ......Pride and Prejudice.
Een geweldige Engelse film met romantiek,drama en humor.
Ik heb hem eigenlijk al veelste vaak gezien maar hij blijft geweldig!


\
favoriete film 2: 

dat is........ Ballet shoes.
Ballet shoes gaat over 3   weesmeisjes die in een huis van ondekkingsreiziger 'Gum' wonen.
Ze hebben alle 3 hun eigen dromen... de ene wil actrice worden, de ander vliegenier en dan andere wil ballerina worden.
Een geweldige film met allemaal mooie jurken en natuurlijk met Emma Watson!.



favoriete film 3:

dat is ......... the Truman Show.
Dit is ook een van mijn favoriete omdat het een idioote maar zo'n super goede film is. Ik snap niet hoe ze het hebben bedacht...

De film speelt zich af in een wereld waarin een hele stad is nagebouwd voor een real-life soap. Alle 'bewoners' zijn acteurs behalve één iemand: Truman Burbank, de hoofdrolspeler van de 'show'. Hij is er als enige niet van op de hoogte dat hij in een nagemaakte wereld leeft omdat hij als kind is 'geadopteerd' door het bedrijf dat de film exploiteert. De wereld om hem heen is in werkelijkheid een grote globe waarin zon, maan en weer gesimuleerd worden. In de film ontdekt hij langzaam dat zijn leven een geregisseerde farce is. Uiteindelijk ontsnapt hij uit de handen van zijn geestelijk 'vader' Christof  en trekt hij de wijde wereld in.
 



Hebben jullie deze films wel eens gezien?


1 opmerking:

Dankje wel voor je reactie!!