dinsdag 17 januari 2012

Dagje naar Utrecht

Zaterdag ging ik een dagje met mijn vriend naar Utrecht.
Ik was er nog nooit geweest ( behalve op de vakantiebeurs) dus ik was wel heel erg benieuwd ofdat het een leuke stad was. En dat is het zeker! Utrecht heeft een ontzettend leuke binnenstad met leuke straatjes en steegjes, doordat Utrecht ook grachten heeft doet het me een beetje denken aan Amsterdam.
We zijn in een paar antiekwinkeltjes wezen kijken en bij de dom, een kerk, de markt enz.
Er waren ontzettend leuke en schattige winkeltjes te vinden zoals : Elizabeth Wakefield Styling  Klik hier voor de site!
Echt een winkel waar ik uren in rond kan snuffelen!
Achteraf zijn we naar Rotterdam gegaan waar we bij de Popocatepetl hebben gegeten...
HEERLIJK!!

 



De Dom

Beetje Hogwarts achtig :) 



Mooi winkeltje!!

Elizabeth Wakefield Styling




Vriendjelief en ik

Gezellig rond het kaarslicht..





Popocatepetl (mexicaans restaurand Rotterdam)

1 opmerking:

  1. Utrecht is inderdaad echt heel leuk om heen te gaan, op het station zelf kun je je al urenlang vermaken! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!