zaterdag 21 mei 2011

pirates on stranger tides ....

Gister ben ik met Sophie Sophie's blog naar Pirates of the Carribean 4 geweest in Imax 3D in Rotterdam!
Het was echt een geweldige film!
Jack Sparrow zet zijn rol weer geweldig neer.... zo grappig!
De film begon in het oude Londen en in heel de film gebeuren van die fantastisch Jack acties die hij altijd overleeft.
Voor de bloggers die de film al hebben gezien : vonden jullie ook dat de Zeemeerminnen in de film echt prachtig gedaan waren ??!
Deze film is net iets anders dan alle andere Pirates film, vooral doordat Elizabeth Swann en Will Turner hier niet inspelen maar dit keer Penelope Cruz een geweldige rol heeft.
Inieder geval is hij dus zeker aan te raden!






Naast dat we naar de film zijn gegaan hebben we alle leuke winkels in R'dam bekeken ( River island,new look,zara,H&M,bershka,mango).
En we hebben een heelijk broodje mexiaanse kip gegeten bij de La place!
Na de film hebben we nog eventjes wat gedronken bij Stadshuisplein ...
Al met al was het dus een gezellige en leuke avond :)

Zulke leuke popcorn bakken!!
 New look blad
Karl Lagerfeld flesje!!
BH top Bershka
The song of mermaids! LOVELY <3

Angelica

Niet vergeten om aan mijn give-away mee te doen in de post hieronder :)!!

5 opmerkingen:

  1. Waauw leuk blog ! Ik wil er ook graag naar toe gaan. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ga ik sowieso nog zien! Jack Sparrow is gewoon geweldig en wat een leuke popcorn bakken ja! die zou ik zeker gaan bewaren hahah

    ps: nog bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke post!
    En wat een leuke blog:D
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. was super!!
    gaan we zeker nog een keer doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil die film ook zooo graag zien! MOET deze weeken echt ff gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!