vrijdag 3 september 2010

finally weekend!

Na weer een drukke week school, weer een druk weekend!.
Het zit ook niet altijd mee!!.
Nog een ding weer ik depri van word:
 ik ben al een paar uur aan het klote om een eigen achtergrond op mijn blog te krijgen!.
met allemaal van die rare HTML codes..... maar natuurlijk krijg ik het niet voor elkaar!.
Nou dan maar niet he!

Mijn schoolagenda is ook eindelijk aangekomen !... en hij is weer super geworden....
Dit vier ik met het eten van een HEERLIJKE chocolade reep!.
Dat is minder, maar ik sport het er vanavond wel weer af!.

what did I buy this week?

te veel eten.... oa: ham/kaas broodje,4 bollussen,oreo koekjes,chocola,chips,amandelbroodje,appelflap....
en
primark 11.00





me today

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie!!