dinsdag 25 oktober 2011

No make-up/with make-up


I know lot's of girls wears make-up when they go to school or maybe everyday.
The most girls says that they look boring when they not wearing make-up and yeah I'm also that kind of girl.
Make-up is in my opinion a piece of expressing yourself!
I really love wearing some make-up and I guess I will never stop glossing my lips ( yeah I'm I lipstick freak)...
What do you think about wearing make-up? do you feel boring without it?
Make-up I use:
foundation
powder
blush
eye-liner
mascara
lipgloss or lipstick


 


4 opmerkingen:

  1. ik draag eigenlijk altijd make-up en kan ook niet zonder. maar ik vind dat bij jou het allebei wel staat. alleen lijk je blijer met make-up op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er eigenlijk nooit zo'n moeite mee om zonder makeup de deur uit te gaan. Ik maak me ook echt niet iedere dag op. Soms is een beetje Labello tegen schrale lippen voor mij ook al voldoende. Ik draag dan ook meestal alleen makeup als ik daar zelf zin in heb. Ook al blijf ik de hele dag thuis, dan kan ik gerust mezelf in volle ornaat opmaken. En andersom ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk zie je wel verschil, maar in beide gevallen zie je er gewoon goed uit. Maar net als Anne zegt zie je er met make-up vrolijker uit; maar daar lach je ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your are beautiful without makeup! And with of course too :)

    xo
    Lizzie
    placeclevertitlehere.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie!!