Pages
homepage
het meisje achter de roosjes.....
waar kan je me nog meer vinden?
Posts tonen met het label
trend
.
Alle posts tonen
Posts tonen met het label
trend
.
Alle posts tonen
woensdag 16 maart 2011
Nieuwe trend....
De nieuwe trend is het dragen van een oorbel!
J
e ziet het overal en ik vind het eigelijk een erg leuk idee....
nu zit ik eraan te denken om de oorbel hieronder te kopen bij de zara
10.00
of deze op
http://www.fashion-luxury.nl/Webwinkel-Category-278846/OORBELLEN-*Kuise-Meisjes*.html
Welke vinden jullie het leukst????
XXX.
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)