Posts tonen met het label ombre. Alle posts tonen
Posts tonen met het label ombre. Alle posts tonen

woensdag 12 september 2012

Ombre hair


Eindelijk is het zover!
Ik heb alle tijd rood haar gehad en daar valt bijna geen ombre mee te combineren en ook zou het moeilijk zijn omdat ik elke maand mijn haar rood moest verfen.
Nu mijn haar weer bruin is zag ik mijn kans!
Het was wel moeilijk om het van zo donker naar blonder te krijgen maar blonderingspoeder doet wonderen.
Het is natuurlijk wel heel slecht voor je haar dus verzorging is nu wel op zijn plaats.
Ik ben wel erg blij met het resultaat omdat het niet té blond is geworden en het (omdat ik het in de onderkant langer heb laten zitten) het een natuurlijk effect geeft.
 
Wat vinden jullie ervan?
 
 

zondag 9 september 2012

No more red...

 
Mijn rode haar is verdwenen!
Elke maand moest ik het verfen om de uitgroei te verbergen, maar haar werd er steeds slechter door en daarom was het tijd om weer terug te gaan naar mijn eigen klaar namelijk donker bruin!!
Maar natuurlijk laat ik het niet zo, want dit is veelste saai voor mij....
Deze week word mijn haar eindelijk ombre.
Dat heb ik altijd al gewild maar het is moeilijk te combineren met rood en met bruin kan bijna alles.
Jullie zullen het wel zien.